Monday, November 7, 2011

Haine pentru copii - o dilemă

Toate mămicile se gândesc foarte mult la hăinuţele bebeluşului deja din timpul sarcinii. Mămicile nu au  un îndrumător care să le înveţe cum să cumpere hăinuţe pentru copii, la ce să fie atente şi ce materiale sunt mai bune pentru cei mici.

Înainte de a naşte nici o mămică nu se gândeşte la cât de scumpe sunt hăinuţele pentru copii şi mai ales la cât de multe sunt necesare de-a lungul timpului. Bineînţeles hainele care au un material bun şi sunt de calitate sunt şi mai scumpe şi un nou născut are nevoie de multe lucruri, bebeluşii trebuie schimbaţi des pentru o bună igienă corporală. Dacă cumpărăm aceste haine toate de noi avem nevoie de o sumă foarte mare de bani.


Când copii mai cresc, apar alte probleme : se trag pe jos, se joacă în nisip, se pătează cu sucuri de fructe sau alte alimente, se agaţă în ceva şi îşi rup hainele, deci un copil are nevoie de foarte multe haine şi acestea sunt scumpe.
Betty 36 ani : „ Mie îmi place să cumpăr doar haine de calitate pentru fetiţa mea, are 2 ani şi creşte foarte repede. Dacă aceste haine pentru copii le cumpăr de noi mă costă o avere, dar nici nu îmi doresc să îmbrac copilul cu haine de la chinezi pentru că acelea nu au un material bun, din acest motiv deseori caut magazine cu haine ieftine care îmi oferă haine de calitate la preţuri foarte bune.”
Un nou născut are nevoie de foarte multe lucruri : body-uri, salopete de diferite feluri, căciuliţe, jerseu, şosetuţe, cămăşuţe. Mămicile trebuie să fie atente şi la anotimpul în care vor naşte copilul. Bebeluşi născuţi iarna au nevoie de mai multe haine decât cei de vară. Iarna copilul are nevoie de mult mai multe haine, pentru că trebuie îmbrăcat bine să nu îi fie frig, şi în consecinţă murdăreşte mai multe haine decât vara, deci sunt necesare mai multe rânduri de schimb. Acest lucru nu se va schimba nici după ce copii cresc, din contră sunt necesare tot mai multe haine.
Diana 32 ani : „ Eu am doi băieţi, unul de 3 ani şi cel mic de 1 an şi 8 luni. Amândoi băieţi sunt plini de energie şi toată ziua sunt în mişcare. Cu atâta joacă şi fugă calitatea hainelor se strică, mai ales când sunt spălate foarte des, din acest motiv nu pot cumpăra orice fel de haine, dacă le cumpăr pe cele din piaţă care nici ele nu sunt ieftine, după câteva spălări le pot arunca. Eu am optat pentru hainele de calitate pe care le pot folosi la amândoi băieţii, dar ele fiind foarte scumpe în magazinele de lux, am hotărât să le cumpăr de la second hand, au aceaşi calitate şi cel mic le-a moştenit în aceaşi stare de la cel mare deşi au trecut prin multe spălări. „

Dacă vă puneţi întrebarea: Câte haine le trebuie copiilor? Pot să spun că foarte multe. Sfatul meu este să nu cumpăraţi multe haine noi, doar câteva pentru că copii cresc foarte repede, hainele rămân mici şi nu mai au nici o valoare. Cel mai bine este să cumpărăm pentru primele zile câteva hăinuţe noi, pentru că de obicei şi rudele care vin în vizită aduc haine pentru bebeluş. Pot să vă mai dau încă un sfat foarte bun : nu este o ruşine să primiţi haine de la mămici cu copii mai mari, pentru că hainele niciodată nu sunt destule când ai un copil energic.

Citeste intreg articol...

0 comments:

Post a Comment